jueves, 6 de enero de 2011

Feliç any nou!

De ben segur no va ser el millor sopar i de ben segur no va ser la millor nit de festa que hem passat junts però segur que va ser la meua millor entrada d'any...

No recorde ningun sopar de cap d'any més mal organitzat. Des del principi fins el final. Cada plat era pitjor que l'anterior i fins i tot la coca-cola s'ofenia si intentaves fer cali-motxo amb allò que l'home del bar anomenava vi. Et recorde davant meu, sense menjar i respirant a dures penes. Què mal ho vaig passar de vore't!

A la platja tot va millorar. Potser per l'efecte de l'alcohol, potser perquè ja no estàvem tan angoixats, potser perquè ja estaves més relaxada o potser per un conjunt de tot. Ens vàrem riure, vàrem ballar per primera vegada junts i sobretot et vaig besar una i mil vegades, et tenia al meu costat i vaig ser feliç cada vegada que vaig vore un somriure a la teua cara.

Haguérem de tornar prompte a casa, a l'endemà havíem de matinar. La veritat és què no em va importar gens, de fet ho vaig agrair. Tenia moltes ganes de passar la nit a casa amb tu, de sentir el teu cos nu junt al meu, d'abraçar-te després de jugar i de besar-te abans de dormir. De besar-te al despertar i de descobrir com cada vegada que passem junts la nit quan meravellosa eres al dormir. De trencar el meu somni de despertar al teu costat amb el bon dia que es diu mig dormint. De no passar fam de tu...

Et vaig perdre dins d'un vagó de tren de nou i vaig caminar fins al cotxe sense ninguna altra idea al cap que la de tornar a vore't...

Gràcies pel millor cap d'any de mai...

No hay comentarios:

Publicar un comentario