lunes, 17 de enero de 2011

Grip


Feia ja molts anys, tal vegada, tenint en compte la meua sort, massa temps, que escapava de la maleïda grip. El 2011 ha acabat amb el cicle i ja duc més de tres dies dormint, dormint i dormint. He passat més temps amb els ulls tancats en tres dies del que solc tindre'ls en un mes!

He estat a casa i he limitat els meus moviments als estrictament necessaris, la meua alimentació s'ha reduït a fruita i coses congelades, no he fet ningun tipus d'esforç, però així i tot estic cansat, molt cansat...

Cada dia intente eixir, fer coses, estar actiu, però el meu cos em demana una treva i forçadament, no tinc més remei que donar-li-la. Em note sense ànims, sense espenta, sense l'energia que cada dia em fa moure i fer mil i una coses, i no m'agrada aquesta sensació...

M'agradaria tindre't a prop. Potser siga egoista desitjar que estigues amb mi en aquests moments, perquè la majoria del temps crec que ni tan sols parlaria, però no t'imagines quan m'agradaria dormir amb el cap recolzat en tu. Que a l'obrir els ulls per un instants veguera la teua imatge. Agarrar la teua mà per a dormir i passar el temps al teu costat.

Ja fa dies que no et veig, i quan ho vaig fer em vaig quedar amb fam de tu! Espere que tot vaja bé i poder tenir-te a prop de nou prompte menudeta!

Et trobe tant a faltar...

No hay comentarios:

Publicar un comentario