jueves, 21 de abril de 2011

Gràcies!

El dia va començar bé. Despertava amb tu...

A l'arribada a l'oficina la gent em va felicitar. Crec que sols uns pocs s'en recordaven però el detall poc subtil d'entrar amb el pastís que ma mare va preparar-me a la mà va fer desaparéixer els dubtes d'aquells que no sabien res.

Per fi eren les cinc, per fi podia eixir de l'oficina i tornar a vore't! Avui tocava celebrar amb part de la meua família el meu aniversari. Avui et tocava passar un "mal" ratet... Allí a casa dels meus avis vaig rebre els primers regals. Com bé saps no en solc rebre molts, però aquest any ha sigut diferent. Aquest any em vaig quedar bocabadat. Totes aquelles fotos eren records que es refrescaven al meu cap. Totes i cadascuna porten bons records, imatges que mostren moltes etapes importants de la meua vida.

Ja a casa i sense voler et vaig fer patir un poc. A la fi vaig entrar a l'habitació i vaig vore el teu... Tot va ser perfecte!!! L'elaboració, la preparació,els regals, les instruccions, els globus, la teua carta... No tinc paraules per poder expressar la felicitat del moment, no sé expressar l'estat d'ànim amb que vaig tancar els ulls per despedir-me d'aquest dia meravellós que per fi he pogut passar al teu costat...

Gràcies, gràcies a tots, gràcies a tu per tot...

Et vull menudeta, et vull molt...

No hay comentarios:

Publicar un comentario