domingo, 24 de abril de 2011

Pols


Fa dies que tinc una mala sensació... Fa dies que pareix que res ix bé...

No és res en concret però és un conjunt de sensacions que em fan dubtar i saps que això no sol ocórrer en mi.

No et note còmoda, no et veig convençuda d'estar ací i per instants tinc la sensació de que inclús ho menysprees...

Estant tornant en mi fantasmes del passat, fantasmes que pensava enterrats des de fa temps i que estic adonant-me'n que mai han desaparegut... Hi ha gent que està fent una força molt gran, una força que ja pensava que no tenia... Quan estúpid puc arribar a ser...

Pareix que de nou he de lluitar contra molta gent, gent forta i potser més poderosa que jo i el pitjor és que aquesta vegada ho he de fer sol...

Tinc la mala sensació que aquesta vegada perdré la batalla, tinc la desagradable sensació que aquesta vegada serà el meu puny el que toque primer la taula, no sé... Espere que sols es quede en una sensació, però et note diferent...

Mai he rebutjat res que volia per por a una lluita i de ben segur no vaig a fer-ho ara. Des de sempre he lluitat per allò que volia i tu eres el que més he volgut mai així que lluitaré, lluitaré contra tot el que siga necessari, sol o acompanyat, m'és igual, lluitaré fins que no puga més, lluitaré fins que la derrota em faça baixar el cap i donar la raó a tots aquells que no han cregut mai en mi...

És el principi i sé que tot ara és més difícil. No sé si podré aconseguir-ho, però sé que si et quedes ara amb mi (ací o allà) haurem donat un pas molt gran.

Tot està fent-se molt difícil, fa dies que no dorm i els nervis no desapareixen, però crec que per estar amb tu tot mereix la pena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario